Foreldremøter 9. og 10.trinn

Onsdag 14.09.22 er det foreldremøter for 9. og 10.trinn ved Sofienberg skole

Foresatte til elever på 9.trinn ved Sofienberg skole

Foreldremøte

Onsdag 14.09.22 inviteres foresatte til elever på 9.trinn ved Sofienberg skole til foreldremøte kl 17.30 - 18.30. Møtet vil foregå i de respektive klassene sine klasserom. Kontaktlærerne leder møtet. Dere vil få tilsendt agenda for møtet av kontaktlærerne i forkant av møtet. Skolens ledelse og miljøteam vil vise dere til riktig klasserom.

Foresatte til elever på 10.trinn ved Sofienberg skole

Del 1:

Foreldremøte

Onsdag 14.09 inviteres foresatte til elever på 10.trinn ved Sofienberg skole til foreldremøte kl 18.00. Fra kl 18-19.00 vil det være møte med klassens kontaktlærere i klasserommet. Dere vil få tilsendt agenda for møtet av kontaktlærerne. Skolens ledelse og miljøteam vil vise dere til riktig klasserom.

Del 2:

Infoteam for foreldre om videregående opplæring

Karriereenheten i Oslo inviterer til foreldremøte om videregående opplæring den 14.09.2022 kl.19.00-20.00 i gymsalen på Sofienberg skole. Møtet starter rett etter foreldremøter i klasserommene.

Agenda for møtet:

• Hva er videregående opplæring?
  • Hvilken kompetanse gir videregående opplæring?
  • Hva kan elevene velge av utdanningsprogram?
  • Hva kan dere foreldre bidra med?

Det settes av tid til samtale med karriereveileder ved Sofienberg skole i etterkant av møtet.

VELKOMMEN