Utleie og utlån av lokaler ved Sofienberg skole.

et stort rom med benker

Sofienberg skole leier/låner ut lokaler til frivillige organisasjoner til barn og unge under 25 år og andre aktører. I tillegg er det mulighet for utleie/ utlån for halve skoleåret og samt for enkeltstående arrangementer.

Sofienberg skolen leier/ låner ut lokaler er fra mandag til torsdag kl. 17.00 til kl. 21.00.

Det er ikke utleie/ utlån i skolens ferier og fridager eller når skolen har egne arrangementer.

Skolen har ikke utleie/utlån til overnatting og/eller loppemarked

Sofienberg skole leier/låner ut følgende rom:

- Gymsal

- Audiotoriet

- Teknologi og design

Søknadsfrist for semesterlån er 1. juni og 1. november:

Svar på søknader om semesterlån kan forventes tre uker etter søknadsfrist.

For booking trykk her.

For spøsrmål om utleie/utlån, ta kontakt med:
Konsulent: Saira Khan.

Disse type frivillige organisasjoner med lokal forankring i Oslo kan låne skolelokaler gratis.

Disse typene frivillige organisasjoner med lokal forankring i Oslo kan låne skolelokaler gratis: (Her må det fremlegges dokumentasjon.)

• Frivillig organisasjon som tilbyr aktiviteter til elevene ved skolen.
  • Lokal- eller byomfattende organisasjon som tilbyr aktiviteter for barn og unge under 25 år.
  • Idrettslag som tilbyr aktiviteter i gymsal for barn og unge under 25 år eller trening for psykisk utviklingshemmede uansett alder.
  • Opplysningsorganisasjoner som oppfyller kravene i voksenopplæringsloven.

Øvrige frivillige organisasjoner som tilbyr andre aktiviteter enn det som er beskrevet ovenfor kan låne lokaler mot dekning av driftsutgifter.