Ledige stillinger hos Sofienberg skole

en gruppe mennesker som sitter ved et bord

Har du lyst til å jobbe på en godt etablert skole på Grünerløkka? Vi har flotte elever, hyggelige foresatte og engasjerte ansatte.

Sofienberg skole er en ungdomsskole med elever på 8.–10. trinn, som ligger ved Sofienbergparken på Grünerløkka, Oslo øst. Det går omtrent 420 elever ved skolen og det er ca. 45 ansatte. Skolen ble totalt nyrenovert i 2013/2014.

På Sofienberg skole er vi ambisiøse på vegne av alle elever og vi jobber kontinuerlig for å forbedre oss slik at elevene får et godt og helhetlig tilbud både faglig og sosialt. Alle elever er våre elever og vårt motto er " Vi ser deg". På Sofienberg er vi nytenkende, ambisiøse og inkluderende!

Sofienberg skoles aller viktigste mål er å se og utvikle hver enkelt elev. Vi vil gi våre elever et godt grunnlag for å lære slik at de kan ta gode valg senere i livet. For å lykkes med dette jobber lærere, rådgivere, assistenter, miljøarbeidere og ledelse tett sammen i team for å gi hver enkelt elev god støtte. Skolen samarbeider tett med bydel og andre instanser for også å kunne støtte elevene utenom skolen.

Vi har et hyggelig og sosialt arbeidsmiljø på skolen, og har flere ulike typer treff utenom skoletida. Her er du velkommen til å være sammen med kollegaer på lønningstreff og sammenkomster både høst, jul og sommer. Har du lyst og anledning blir det årlig mulighet for å delta på flere ulike arrangementer og turer, både i regi av skolen og etter initiativ fra andre ansatte.

Sjekk her for ledige stillinger.